Metron Family Day, γιορτή για τους ανθρώπους και τις οικογένειές τους
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Metron Family Day, γιορτή για τους ανθρώπους και τις οικογένειές τους

by ETHICA NEWSROOM
06/10/2025

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων δημιουργίας και πορείας με διεθνή παρουσία σε 50 χώρες, η Metron άνοιξε την «καρδιά»...

Read moreDetails
«Φροντίδα στην Πράξη»: Η Sarantis Greece συνεχίζει τη στήριξή της στη Μέριμνα 

Η Sarantis Greece συνεχίζει τη στήριξή της στη Μέριμνα

06/10/2025
Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

03/10/2025
ΑΒ: Πάνω από 48.000 άτομα στο Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης

ΑΒ: Πάνω από 48.000 άτομα στο Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης

03/10/2025
Το “Χαμόγελο” δίπλα στους Γονείς με Διαδικτυακές  Βιωματικές  Ομάδες

Το “Χαμόγελο” δίπλα στους Γονείς με Διαδικτυακές  Βιωματικές  Ομάδες

03/10/2025
Choose: Δωρεά επιχειρησιακών στολών στην Άμεση Δράση

Choose: Δωρεά επιχειρησιακών στολών στην Άμεση Δράση

03/10/2025
Η EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ στηρίζει τον αθλητισμό

Η EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ στηρίζει τον αθλητισμό

03/10/2025
Δασοπυρόσβεση: Από την καταστολή στην πρόληψη και την αποκέντρωση

Δασοπυρόσβεση: Από την καταστολή στην πρόληψη και την αποκέντρωση

02/10/2025
ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης

ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης

02/10/2025
Επαναλειτουργία εργοστασίου από την ALFA WOOD GROUP στην Κομοτηνή

Επαναλειτουργία εργοστασίου από την ALFA WOOD GROUP στην Κομοτηνή

02/10/2025
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
No Result
View All Result
  • Login
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
Monday, October 13, 2025
No Result
View All Result
Ethica
Home SDG's 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ

“HORMONALL”, νέα πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης από την Vichy

by ETHICA NEWSROOM
09/10/2025
in 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
A A
0
“HORMONALL”, νέα πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης από την Vichy
Share on FacebookShare on Twitter

Η Vichy, πιστή στην πολυετή δέσμευσή της για την υγεία του δέρματος και την ολιστική προσέγγιση της υγείας και της ομορφιάς, παρουσιάζει με υπερηφάνεια στην Ελλάδα τη νέα της παγκόσμια, κοινωνική πρωτοβουλία, “Hormonall”. 

Την Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2025, σε μια λαμπρή εκδήλωση στον Πύργο Βιβλίων του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), δόθηκε το έναυσμα για μια μακροχρόνια δέσμευση. Στόχος είναι να αλλάξει ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι ορμονικές μεταβολές των γυναικών καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής τους, να καταρριφθούν τα στερεότυπα και να εξασφαλιστεί η πρόσβαση σε έγκυρη πληροφορία και υποστήριξη. H κοινωνική πρωτοβουλία “Hormonall” της Vichy, είναι σχεδιασμένη για να υποστηρίξει τις γυναίκες που βιώνουν τις επιπτώσεις των ορμονικών διαταραχών, σε κάθε στάδιο της ζωής τους: στην εφηβεία, στον έμμηνο κύκλο, στην περίοδο μετά τον τοκετό και στην εμμηνόπαυση. Κύριοι στόχοι είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η απενοχοποίηση των επιπτώσεων των ορμονικών μεταβολών, παρέχοντας αξιόπιστες πηγές πληροφοριών όχι μόνο στις γυναίκες, αλλά και στην κοινωνία συνολικά. Η πρωτοβουλία έχει σχεδιαστεί για να ενδυναμώσει ολόκληρη την κοινωνία, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες ώστε οι γυναίκες να αγκαλιάσουν καλύτερα κάθε στάδιο της ζωής τους.

ΣΧΕΤΙΚΑΑΡΘΡΑ

Vichy Laboratoires: Oι επιδόσεις στο Spetses Mini Marathon

Vichy Laboratoires: Oι επιδόσεις στο Spetses Mini Marathon

07/11/2024

Οι ορμόνες αποτελούν μια βασική διάσταση στην ολιστική προσέγγιση της υγείας, επηρεάζοντας άμεσα τη σωματική και ψυχική ευημερία. Σύμφωνα με πρόσφατη ελληνική μελέτη της εταιρείας ερευνών KANTAR για τη Vichy (Φεβρουάριος 2024):

  • Το 65% των γυναικών στην Ελλάδα, δηλώνει ότι βιώνει ορμονικές διαταραχές που επηρεάζουν αρνητικά τη ζωή τους σε κάθε ηλικία. Ειδικότερα, το 70% των γυναικών, αναφέρει επιπτώσεις στην εφηβεία, το 67% στο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο και το 39% στην περίοδο μετά τον τοκετό.
  • Οι γυναίκες αντιμετωπίζουν συχνά τις επιπτώσεις των ορμονικών μεταβολών σιωπηλά, αισθάνονται παρεξηγημένες, μόνες και σε άγνοια, λόγω τεσσάρων βασικών εμποδίων: έλλειψη πληροφοριών, γνώσης, ανοιχτής συζήτησης και ελευθερίας έκφρασης.
  • 8 στις 10 γυναίκες θεωρούν την VICHY, ως την καταλληλότερη να προσεγγίσει το θέμα των ορμονικών μεταβολών, λόγω του επιστημονικού της χαρακτήρα, της ολιστικής προσέγγισης στην υγεία, της εμπιστοσύνης και της πολυετούς γνώσης, καθώς και του πρωτοποριακού της ρόλου στην ενημέρωση για την εμμηνόπαυση.

Τα εργαστήρια Vichy, με την επιστημονική έρευνα και την βαθιά γνώση των μηχανισμών του δέρματος και του τριχωτού της κεφαλής των γυναικών, έχουν δεσμευθεί να συνοδεύουν τις γυναίκες σε όλα τα στάδια της ζωής τους. Στόχος τους, να βελτιώσουν τον αντίκτυπο εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων στο δέρμα και το τριχωτό της κεφαλής των γυναικών, και να αναπτύξουν τις καλύτερες λύσεις που ενισχύουν την υγεία τους.

Για την υλοποίηση του προγράμματος στην Ελλάδα, η Vichy συνεργάζεται στρατηγικά με την Women’s Health First (WHF), μια μοναδική πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα. Η WHF, που ιδρύθηκε από γυναίκες γυναικολόγους, αναλαμβάνει τον ρόλο του επιστημονικού υπευθύνου, εστιάζοντας στην έρευνα, την ενημέρωση και την ενδυνάμωση του γυναικείου κοινού.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η ροή των ομιλιών προσέγγισε το θέμα των ορμονικών μεταβολών από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Ξεκινώντας από την κοινωνική πλευρά και τη δέσμευση της Vichy, όπως παρουσιάστηκε από την Brand Manager Ελένη Λεκκού, συνεχίζοντας με την κοινωνική και ιατρική διάσταση του προγράμματος από τον φορέα Women’s Health First ,πουεκπροσωπήθηκε από τις Δρ. Ιωάννα Τσιαούση, Μαιευτήρα-Γυναικολόγο και Πρόεδρο του Women’s Health First, την Δρ. Αικατερίνη Παπακωνσταντίνου, Μαιευτήρα-Γυναικολόγο και Αντιπρόεδρο του Women’s Health First, καθώς και την Δρ. Νεκταρία Χαλκιά, Μαιευτήρα-Γυναικολόγο και Γενική Γραμματέα του Women’s Health First, ενώ προβλήθηκαν από τον Επιστημονικό διευθυντή και διευθυντή Εκπαίδευσης της LDB, Τόλη Γιακουμάκη,  τα αποτελέσματα μια μεγάλης έρευνας, βασισμένης στα ελληνικά δεδομένα, τα οποία στοιχειοθέτησαν την ανάγκη για την ύπαρξη αυτής της πρωτοβουλίας στην Ελλάδα. 

Η Ελένη Λεκκού, Brand Manager Vichy, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι που με την πολυετή εμπειρία της Vichy στην επιστημονική φροντίδα του δέρματος και την ολιστική προσέγγιση στην υγεία, αναλαμβάνουμε τον ρόλο του “Hormonall Advocate”. Μέσα από το “Hormonall”, καλούμε τις γυναίκες να δυναμώσουν τη φωνή τους, να ρίξουν φως σε αυτά τα ζητήματα και να δημιουργήσουν έναν ενωτικό και συμπεριληπτικό χώρο για ελεύθερο διάλογο. Η πρωτοβουλία θα αποτελέσει το όχημα για τις όλες γυναίκες να εκφράσουν τις εμπειρίες τους και να ξεκινήσει μια συζήτηση με επιστημονικό υπόβαθρο, εξασφαλίζοντας την παροχή έγκυρης και σωστής πληροφορίας».

Από την πλευρά της Women’s Health First, η  Πρόεδρος Δρ. Ιωάννα Τσιαούση, έδωσε τη δική της προσέγγιση, αναφέροντας οτι: «Αυτή η συνεργασία ενισχύει τον υποστηρικτικό και ουσιαστικό χαρακτήρα του “Hormonall”, επιτρέποντας την εκπαίδευση του κοινού, την αξιοποίηση παγκόσμιων ερευνών σε τοπικό επίπεδο και την ανάπτυξη κοινών επικοινωνιακών δράσεων. Άλλωστε, το όραμα μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η γυναικεία υγεία θα είναι προτεραιότητα της γυναίκας, της επιστήμης, της κοινωνίας και της πολιτείας.»

Ακολούθησε η προσωπική τοποθέτηση της αγαπημένης ηθοποιού και brand ambassador της Vichy, Μαρίας Καβογιάννη σε μια πολύ συγκινητική συζήτηση με την Head of Advocacy & Communications LDB, Τατιάνα Πέππα για το βαθύ ταξίδι ανακάλυψης και κατανόησης των διαφορετικών ορμονικών κεφαλαίων που η ίδια έχει βιώσει ενώ η διακεκριμένη Φαρμακοποιός και Health & Wellness coach, Ρεβέκκα Διρχαλίδου, προσέφερε πολύτιμες γνώσεις για τον τρόπο που οι επαγγελματίες υγείας μπορούν να σταθούν αρωγοί στις γυναίκες που βιώνουν ορμονικές αλλαγές, εστιάζοντας τόσο στην ψυχολογική διάσταση όσο και στον καίριο ρόλο του επαγγελματία υγείας σε αυτό το ταξίδι.

Η Vichy προσκαλεί το ευρύτερο κοινό να επισκεφθεί το site hormonall.com/el και να παρακολουθήσει τις τέσσερις εκπαιδευτικές ενότητες ώστε να κατανοήσει τον αντίκτυπο που μπορούν να έχουν οι ορμονικές μεταβολές σε κάθε στάδιο της ζωής των γυναικών, αλλά και να ανακαλύψει πρακτικές αντιμετώπισης των επιπτώσεων που μπορεί να προκαλέσουν στην καθημερινότητά τους. 

Tags: Vichy

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ενημερωτική δράση για την Ψυχική Υγεία στην Πλατεία Συντάγματος
3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ

Ενημερωτική δράση για την Ψυχική Υγεία στην Πλατεία Συντάγματος

by ETHICA NEWSROOM
13/10/2025
DEMO: Μέχρι 31/10 οι αιτήσεις για τον 8ο κύκλο του Start Your Journey 
4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

DEMO: Μέχρι 31/10 οι αιτήσεις για τον 8ο κύκλο του Start Your Journey 

by ETHICA NEWSROOM
13/10/2025
Απολογισμός Βιωσιμότητας 2024 για την Tetra Pak®
SDG's

Απολογισμός Βιωσιμότητας 2024 για την Tetra Pak®

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Flora Food Greece: Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς 2025
3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ

Flora Food Greece: Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς 2025

by ETHICA NEWSROOM
09/10/2025
violence, defense, hand-5229512.jpg
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

“Χαμόγελο του Παιδιού”: Καταγγελία 15χρονης για ενδοοικογενειακή βία

by ETHICA NEWSROOM
08/10/2025
Καρκίνος του Πνεύμονα: Πρόληψη, Έγκαιρη Διάγνωση, Εκπαίδευση
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Καρκίνος του Πνεύμονα: Πρόληψη, Έγκαιρη Διάγνωση, Εκπαίδευση

by ETHICA NEWSROOM
08/10/2025
Mars Snacking: Ενέργεια από ΑΠΕ για τα εργοστάσια στην Ευρώπη 
13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

Mars Snacking: Ενέργεια από ΑΠΕ για τα εργοστάσια στην Ευρώπη 

by ETHICA NEWSROOM
07/10/2025
Next Post
Lidl Ελλάς: Διακρίσεις για την ενεργειακή αριστεία

Lidl Ελλάς: Διακρίσεις για την ενεργειακή αριστεία

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
  • KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    2370 shares
    Share 948 Tweet 593
  • Ο ρόλος των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders) της επιχείρησης στην ΕΚΕ

    1380 shares
    Share 552 Tweet 345
  • ΔΕΗ και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

    914 shares
    Share 366 Tweet 229
  • Έρχεται περιβαλλοντικό τέλος 0,05 ευρώ για τα πλαστικά μιας χρήσης

    823 shares
    Share 329 Tweet 206
  • Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης, Αποκατάστασης και Κοινοτικής Μέριμνας

    795 shares
    Share 318 Tweet 199

Εγγραφή στο Newsletter

+8,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα SDG και sustainability από το Newsletter του Ethica.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του ethica.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Ethica.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Σοφία Εμμανουήλ
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@ethica.gr, Tηλ: +30 210 9594121
  • Design: Symbols Design Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
  • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
  • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
  • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
  • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
  • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
  • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
  • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
  • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
  • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
  • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
  • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
  • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΜΚΟ / ΙΔΡΥΜΑΤΑ / ΣΩΜΑΤΕΙΑ

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.