Metron Family Day, γιορτή για τους ανθρώπους και τις οικογένειές τους
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Metron Family Day, γιορτή για τους ανθρώπους και τις οικογένειές τους

by ETHICA NEWSROOM
06/10/2025

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων δημιουργίας και πορείας με διεθνή παρουσία σε 50 χώρες, η Metron άνοιξε την «καρδιά»...

Read moreDetails
«Φροντίδα στην Πράξη»: Η Sarantis Greece συνεχίζει τη στήριξή της στη Μέριμνα 

Η Sarantis Greece συνεχίζει τη στήριξή της στη Μέριμνα

06/10/2025
Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

03/10/2025
ΑΒ: Πάνω από 48.000 άτομα στο Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης

ΑΒ: Πάνω από 48.000 άτομα στο Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης

03/10/2025
Το “Χαμόγελο” δίπλα στους Γονείς με Διαδικτυακές  Βιωματικές  Ομάδες

Το “Χαμόγελο” δίπλα στους Γονείς με Διαδικτυακές  Βιωματικές  Ομάδες

03/10/2025
Choose: Δωρεά επιχειρησιακών στολών στην Άμεση Δράση

Choose: Δωρεά επιχειρησιακών στολών στην Άμεση Δράση

03/10/2025
Η EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ στηρίζει τον αθλητισμό

Η EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ στηρίζει τον αθλητισμό

03/10/2025
Δασοπυρόσβεση: Από την καταστολή στην πρόληψη και την αποκέντρωση

Δασοπυρόσβεση: Από την καταστολή στην πρόληψη και την αποκέντρωση

02/10/2025
ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης

ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης

02/10/2025
Επαναλειτουργία εργοστασίου από την ALFA WOOD GROUP στην Κομοτηνή

Επαναλειτουργία εργοστασίου από την ALFA WOOD GROUP στην Κομοτηνή

02/10/2025
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
No Result
View All Result
  • Login
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
Tuesday, October 14, 2025
No Result
View All Result
Ethica
Home SDG's 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

H Lidl έθεσε νέα πρότυπα στον γυναικείο αθλητισμό

by ETHICA NEWSROOM
10/09/2025
in 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ
A A
0
H Lidl έθεσε νέα πρότυπα στον γυναικείο αθλητισμό
Share on FacebookShare on Twitter

H αυλαία του ιστορικού UEFA Women’s EURO 2025 σηματοδότησε για τη Lidl την αυλαία ενός επιτυχημένου καλοκαιριού, με ενότητα και θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες καθώς συμμετείχε σε ένα κίνημα που ενέπνευσε εκατομμύρια φιλάθλων, έθεσε νέα πρότυπα στον γυναικείο αθλητισμό και ανέδειξε τη δύναμη της συνύπαρξης, της υγείας και του σεβασμού.

Με 657.291 φιλάθλους να παρακολουθούν τους αγώνες σε οκτώ πόλεις φιλοξενίας, πάνω από 400 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως και τη μεγαλύτερη πορεία φιλάθλων στην ιστορία του γυναικείου ποδοσφαίρου με 25.000 συμμετέχοντες, το τουρνουά ανέδειξε τον αυξανόμενο ενθουσιασμό και τις δυνατότητες του γυναικείου ποδοσφαίρου. 

ΣΧΕΤΙΚΑΑΡΘΡΑ

Lidl Ελλάς: Δωρεά 30.000 ευρώ για την Τράπεζα Τροφίμων

Lidl Ελλάς: Δωρεά 30.000 ευρώ για την Τράπεζα Τροφίμων

10/10/2025
Lidl Ελλάς: Διακρίσεις για την ενεργειακή αριστεία

Lidl Ελλάς: Διακρίσεις για την ενεργειακή αριστεία

09/10/2025

«Ήταν πραγματικά μαγικό να βιώνουμε τη δυναμική του UEFA Women’s EURO 2025. Άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ευρώπης ενώθηκαν για να γιορτάσουν το ποδόσφαιρο, και στη Lidl νιώθουμε περήφανοι που σταθήκαμε αρωγοί σε αυτή την ιστορική διοργάνωση. Η ατμόσφαιρα ενότητας και σεβασμού από όλους – παίκτριες, φιλάθλους και διοργανωτές – ήταν συγκινητική» ανέφερε ο Martin Brandenburger, CEO & Προέδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς. 

Η Lidl προσέφερε 3.500 εισιτήρια σε πελάτες και εργαζομένους, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή και την εμπλοκή της κοινότητάς της στο UEFA Women’s EURO 2025. Και αυτό δεν ήταν το μόνο – η Lidl ενεργοποιήθηκε σε πολλαπλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά.

Lidl Youth Camp: Ενδυναμώνοντας νεαρές γυναίκες

Μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του τουρνουά ήταν η Κατασκήνωση Νεολαίας της Lidl στη Βασιλεία, σε συνεργασία με την UEFA και την πρωτοβουλία WePlayStrong, που υποδέχθηκε 100 νέες γυναίκες ηλικίας 14–17 ετών από 18 χώρες της Ευρώπης. Με την καθοδήγηση προπονητών της UEFA, οι συμμετέχουσες βελτίωσαν τις ποδοσφαιρικές τους δεξιότητες, παρακολούθησαν εργαστήρια διατροφής και ψυχικής υγείας και δημιούργησαν φιλίες που θα κρατήσουν μια ζωή.

Η Madlaina (15 ετών) από το Ilanz της Ελβετίας μοιράστηκε την εμπειρία της αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Το Lidl Youth Camp ήταν μια καταπληκτική εμπειρία με εξαιρετικές συνθήκες προπόνησης, ιδέες που εμπνέουν και νέες φιλίες. Ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό να βρίσκομαι στο γήπεδο με τόσα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο.» 

Fan Zones: Φρεσκάδα, παιχνίδι και κίνηση για όλους

Η παρουσία της Lidl έγινε αισθητή σε όλες τις πόλεις και τα στάδια του UEFA Women’s EURO 2025, καθώς και στις επίσημες Fan Zones, όπου πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες απόλαυσαν δραστηριότητες και μία ζωντανή ατμόσφαιρα τουρνουά, προωθώντας ενεργά έναν υγιεινό τρόπο ζωής βασισμένο στη συνειδητή διατροφή και την άσκηση.

Κατά τη διάρκεια του τουρνουά:

  • 240.000 επισκέπτες συμμετείχαν ενεργά στα περίπτερα της Lidl σε Βασιλεία, Βέρνη, Ζυρίχη και Γενεύη σε Βασιλεία, Βέρνη, Ζυρίχη και Γενεύη
  • 230.000 ποτήρια φρούτων – συνολικά 32 τόνοι φρούτων – διανεμήθηκαν σε Fan Zones και στα στάδια
  • Γιγαντιαίοι στόχοι με βελάκια, διαδρομές ντρίμπλας και σταθμοί φρεσκάδας ενέπνευσαν τους φιλάθλους να κινηθούν, να παίξουν και να γιορτάσουν μαζί

Η Lidl δεσμεύεται να προσφέρει σε όλους την καλύτερη γκάμα προϊόντων για μία υγιεινή και βιώσιμη διατροφή. Διαμορφώνει τη γκάμα της βάσει της Πλανητικής Υγιεινής Διατροφής (Planetary Health Diet (PHD)). Η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τη γκάμα φυτικών προϊόντων έως το 2050, σύμφωνα με την PHD. Έως το 2030, η Lidl θα αυξήσει το ποσοστό πωλήσεων φυτικών τροφίμων – όπως φυτικές πηγές πρωτεΐνης, δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά – κατά 20% στις 31 χώρες όπου δραστηριοποιείται. Αυτή η συνεργασία συνδέει τους στόχους βιωσιμότητας της Lidl με τις αθλητικές της συνεργασίες και τις καθημερινές δράσεις στα καταστήματα

Lidl Awareness Team: Δημιουργώντας κουλτούρα σεβασμού στα στάδια

Σε στενή συνεργασία με την UEFA, η Lidl ανέπτυξε το Awareness Team σε όλους τους 31 αγώνες, εξασφαλίζοντας ότι κάθε φίλαθλος ένιωθε ασφαλής, αποδεκτός και σεβαστός. Ένα ειδικό σύστημα αναφοράς, που ανακοινωνόταν πριν από κάθε αγώνα και προβαλλόταν σε όλο το στάδιο, διευκόλυνε τους φιλάθλους να ζητήσουν βοήθεια ή να αναφέρουν ανησυχίες.

Η παρουσία του Awareness Team ενισχύθηκε και μέσω επικοινωνίας στο LinkedIn, στα ΜΜΕ και σε εσωτερικές καμπάνιες εργαζομένων – αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Lidl στην ευαισθητοποίηση, την ένταξη και την υποστήριξη σε κάθε σημείο επαφής.

Ο Martin Brandenburger, CEO & Προέδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς ανέφερε χαρακτηριστικά, «Η συμμετοχή μας στο UEFA Women’s EURO 2025 ήταν μια αξέχαστη εμπειρία και είμαστε περήφανοι που το κοινό το ανέδειξε ως μία σημαντική πρωτοβουλία. Το Lidl Awareness Team συνέβαλε σημαντικά στη δημιουργία μιας κουλτούρας που χαρακτηρίζεται από σεβασμό, δικαιοσύνη και αλληλεγγύη, και ήταν εμφανής σε όλη τη διάρκεια του τουρνουά, σε όλα τα στάδια».

Ο Guy-Laurent Epstein, Executive Director of Marketing της UEFA, δήλωσε: «Το UEFA Women’s EURO 2025 αποτέλεσε ορόσημο για το γυναικείο ποδόσφαιρο – μία γιορτή του αθλητισμού, της ενότητας και της αξιοσημείωτης προόδου. Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε συνεργάτες όπως η Lidl, της οποίας η αφοσίωση στην προώθηση υγιεινών τρόπων ζωής, του σεβασμού και της ένταξης ήταν εμφανής καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά, εντός και εκτός γηπέδου». 

The Fresh Field: Κάνοντας τη διατροφή «απτή»

Στο Rapperswil-Jona, δίπλα στη λίμνη της Ζυρίχης, η Lidl δημιούργησε έναν αγωνιστικό χώρο σε μέγεθος γηπέδου, όπου καλλιεργήθηκαν και συγκομίστηκαν πάνω από 15 τόνοι φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Όλα τα προϊόντα δωρίστηκαν σε τοπικούς συνεργάτες: Tischlein deck dich, Caritas και Schweizer Tafel. Οι επισκέπτες απόλαυσαν το διαδραστικό «Μονοπάτι Φρεσκάδας», μαθαίνοντας για τη διατροφή και την ιστορία του UEFA Women’s EURO με έναν διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο.

Για μία οπτική ανασκόπηση του τουρνουά και της ατμόσφαιρας των φιλάθλων της Lidl, παρακολουθήστε το επίσημο βίντεο με τις καλύτερες στιγμές της συνεργασίας μεταξύ της Lidl και του UEFA Women’s EURO 2025 εδώ.

Tags: Lidl Ελλάς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ενημερωτική δράση για την Ψυχική Υγεία στην Πλατεία Συντάγματος
3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ

Ενημερωτική δράση για την Ψυχική Υγεία στην Πλατεία Συντάγματος

by ETHICA NEWSROOM
13/10/2025
METRO: Κορυφαία διάκριση στα Energy Efficient Awards 2025
7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

METRO: Κορυφαία διάκριση στα Energy Efficient Awards 2025

by ETHICA NEWSROOM
13/10/2025
Η SKAG στηρίζει τη γυναικεία ομάδα χάντμπολ ΑΣΑ Διονύσου
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Η SKAG στηρίζει τη γυναικεία ομάδα χάντμπολ ΑΣΑ Διονύσου

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Lidl Ελλάς: Δωρεά 30.000 ευρώ για την Τράπεζα Τροφίμων
2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ

Lidl Ελλάς: Δωρεά 30.000 ευρώ για την Τράπεζα Τροφίμων

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Σωτήρης Κοντιζάς & ΣΑΕΚ ΑΚΜΗ: 8 πλήρεις υποτροφίες για νέους 
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Σωτήρης Κοντιζάς & ΣΑΕΚ ΑΚΜΗ: 8 πλήρεις υποτροφίες για νέους 

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
KPMG: Δωρεά θερμοκοιτίδας στην Εντατική του «Π. & Α. Κυριακού»
11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Η KPMG στηρίζει για 5η χρονιά το Greece Race for the Cure

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Η ISOMAT στο The Architect Show με “πράσινες” προτάσεις
13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

Επιχειρήσεις: H βιωσιμότητα ως καταλύτης για την ανθεκτικότητα

by ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
09/10/2025
Next Post
Η nvisionist σε συνέδριο για τις επιπτώσεις των ΑΠΕ στην άγρια ζωή

Η nvisionist σε συνέδριο για τις επιπτώσεις των ΑΠΕ στην άγρια ζωή

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
  • KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    2370 shares
    Share 948 Tweet 593
  • Ο ρόλος των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders) της επιχείρησης στην ΕΚΕ

    1380 shares
    Share 552 Tweet 345
  • ΔΕΗ και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

    914 shares
    Share 366 Tweet 229
  • Έρχεται περιβαλλοντικό τέλος 0,05 ευρώ για τα πλαστικά μιας χρήσης

    823 shares
    Share 329 Tweet 206
  • Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης, Αποκατάστασης και Κοινοτικής Μέριμνας

    795 shares
    Share 318 Tweet 199

Εγγραφή στο Newsletter

+8,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα SDG και sustainability από το Newsletter του Ethica.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του ethica.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Ethica.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Σοφία Εμμανουήλ
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@ethica.gr, Tηλ: +30 210 9594121
  • Design: Symbols Design Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
  • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
  • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
  • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
  • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
  • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
  • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
  • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
  • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
  • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
  • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
  • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
  • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΜΚΟ / ΙΔΡΥΜΑΤΑ / ΣΩΜΑΤΕΙΑ

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.