Metron Family Day, γιορτή για τους ανθρώπους και τις οικογένειές τους
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Metron Family Day, γιορτή για τους ανθρώπους και τις οικογένειές τους

by ETHICA NEWSROOM
06/10/2025

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων δημιουργίας και πορείας με διεθνή παρουσία σε 50 χώρες, η Metron άνοιξε την «καρδιά»...

Read moreDetails
«Φροντίδα στην Πράξη»: Η Sarantis Greece συνεχίζει τη στήριξή της στη Μέριμνα 

Η Sarantis Greece συνεχίζει τη στήριξή της στη Μέριμνα

06/10/2025
Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

Η Purina® στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού

03/10/2025
ΑΒ: Πάνω από 48.000 άτομα στο Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης

ΑΒ: Πάνω από 48.000 άτομα στο Κινητό Κέντρο Ανακύκλωσης

03/10/2025
Το “Χαμόγελο” δίπλα στους Γονείς με Διαδικτυακές  Βιωματικές  Ομάδες

Το “Χαμόγελο” δίπλα στους Γονείς με Διαδικτυακές  Βιωματικές  Ομάδες

03/10/2025
Choose: Δωρεά επιχειρησιακών στολών στην Άμεση Δράση

Choose: Δωρεά επιχειρησιακών στολών στην Άμεση Δράση

03/10/2025
Η EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ στηρίζει τον αθλητισμό

Η EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ στηρίζει τον αθλητισμό

03/10/2025
Δασοπυρόσβεση: Από την καταστολή στην πρόληψη και την αποκέντρωση

Δασοπυρόσβεση: Από την καταστολή στην πρόληψη και την αποκέντρωση

02/10/2025
ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης

ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης

02/10/2025
Επαναλειτουργία εργοστασίου από την ALFA WOOD GROUP στην Κομοτηνή

Επαναλειτουργία εργοστασίου από την ALFA WOOD GROUP στην Κομοτηνή

02/10/2025
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
No Result
View All Result
  • Login
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
Monday, October 13, 2025
No Result
View All Result
Ethica
Home SDG's 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

Μετ’ εμποδίων η μετάβαση στη βιώσιμη συσκευασία

by ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
25/09/2025
in 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ, 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ, ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ
A A
0
Μετ’ εμποδίων η μετάβαση στη βιώσιμη συσκευασία
Share on FacebookShare on Twitter

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Η παγκόσμια αγορά συσκευασίας προσελκύει επενδυτές και ισχυρή ζήτηση ως αποτέλεσμα των δεσμεύσεων των εταιρειών σε όλη την αλυσίδα αξίας για μείωση της χρήσης πλαστικών και αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών.

ΣΧΕΤΙΚΑΑΡΘΡΑ

Τουρισμός: Η ισχυρή ανάπτυξη και το boarding pass για βιωσιμότητα

Τουρισμός: Η ισχυρή ανάπτυξη και το boarding pass για βιωσιμότητα

19/09/2024
Health Gap: Καμπανάκι για ελλείψεις στα συστήματα υγείας

Health Gap: Καμπανάκι για ελλείψεις στα συστήματα υγείας

05/09/2024

Αν και η βιομηχανία βιώσιμης συσκευασίας αναπτύσσεται ταχύτερα από το ΑΕΠ -τόσο στην παγκόσμια όσο και στην τοπική αγορά- αυξάνονται οι προκλήσεις για εταιρείες καταναλωτικών αγαθών (FMCG), σούπερ μάρκετ, παραγωγούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και λιανέμπορους, καθώς επωμίζονται αυξημένα κόστη. Αυτός είναι και ένας βασικός λόγος που σε συνδυασμό με τις παγιωμένες καταναλωτικές συνήθειες οδηγεί στην επιβράδυνση της στροφής στις βιώσιμες συσκευασίες στο πλαίσιο της μετάβασης σε ένα νέο μοντέλο παραγωγής και κατανάλωσης με γνώμονα την βιωσιμότητα. 

Ας σημειωθεί ότι στην Ελλάδα οι επιχειρήσεις τροφίμων είναι αντιμέτωπες με προκλήσεις που έχουν να κάνουν με τη συμμόρφωση με τις νέες ευρωπαϊκές οδηγίες για τα υλικά που έρχονται σε επαφή με τρόφιμα και με τους κανονισμούς που διέπουν τη μετάβασης σε πιο βιώσιμες λύσεις όπως η υιοθέτηση ανακυκλώσιμων ή βιοδιασπώμενων υλικών στη συσκευασία. Ζητούμενο είναι αφενός η μετάβαση σε πιο “πράσινες” συσκευασίες και αφετέρου η ασφάλεια και η διατήρηση της ποιότητας και της διάρκειας ζωής των προϊόντων με την μικρότερη δυνατή οικονομική επιβάρυνση.  

Πρόκειται για προκλήσεις που αφορούν την αγορά παγκοσμίως. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της McKinsey εντοπίζονται έξι βασικά εμπόδια σε όλη την αλυσίδα αξίας που συμβάλλουν στην επιβράδυνση της υιοθέτησης βιώσιμων συσκευασιών: η προσιτή τιμή, η απόδοση, η έλλειψη κοινής αντίληψης σχετικά με την έννοια της βιωσιμότητας, η απουσία σαφήνειας στα κανονιστικά πρότυπα, η περιορισμένη προσφορά αξιόπιστων λύσεων και η έλλειψη γνώσης γύρω από τις υφιστάμενες και τις αναπτυσσόμενες λύσεις.

Ειδικότερα, αναφορικά με την προσιτότητα της τιμής σημειώνεται ότι τα βιώσιμα υλικά όπως το ανακυκλωμένο τερεφθαλικό πολυαιθυλένιο (rPET) και ευρύτερα τα βιώσιμα πλαστικά έχουν συχνά υψηλότερη τιμή. Επομένως, για να διατηρήσουν οι εταιρείες τα περιθώρια κέρδους τους, θα πρέπει να μετακυλίσουν μέρος αυτού του κόστους στους καταναλωτές.  Επιπλέον, είναι στοίχημα σε τι βαθμό τα νέα υλικά μπορούν να φτάσουν την απόδοση των παραδοσιακών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για κινδύνους που αντιμετωπίζουν προμηθευτές και λιανέμποροι κατά τη μεταφορά, την αποθήκευση και την τοποθέτηση των προϊόντων σε ράφια. 

Ας σημειωθεί επίσης ότι η βιωσιμότητα στη συσκευασία έχει πολλές πτυχές και η συζήτηση είναι ανοιχτή σχετικά με το πώς πρέπει να ιεραρχηθούν αυτές οι πτυχές κατά μήκος της αλυσίδας αξίας εξασφαλίζονται ότι τα ενδιαφερόμενα μέρη είναι συντονισμένα. Το ίδιο ισχύει και για μια σειρά νέων κανονισμών που έχει επηρεάσει τη βιομηχανία συσκευασίας την τελευταία δεκαετία. Πρόκειται για κανονισμούς που μπορεί να ισχύουν σε περιφερειακό ή εθνικό επίπεδo, με τις διαφοροποιήσεις να προβληματίζουν βιομηχανίες και αλυσίδες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικές χώρες και ηπείρους. Πρόκληση είναι επίσης η διαθεσιμότητα βιώσιμων υλικών στους απαιτούμενους όγκους προκειμένου να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση, γεγονός που από τη μια μεριά εγείρει εμπόδια στις εταιρείες προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν και από την άλλη απειλεί τους φιλόδοξους πράσινους στόχους μεγάλων πολυεθνικών. Επίσης, η πληροφορία από την έρευνα προοδεύει αλλά οι νέες καινοτόμες λύσεις που αποκαλύπτονται δεν φτάνουν γρήγορα στα ενδιαφερόμενα μέρη. 

Παρά τα εμπόδια όμως παραμένουν φιλόδοξοι οι στόχοι των επιχειρηματικών ηγετών. Παρατηρείται ότι πολλές εταιρείες εστιάζουν στις προμήθειες για να μειώσουν το βάρος και την ποσότητα των συσκευασιών, στρέφονται στη χρήση ευέλικτων μορφών συσκευασίας και δίνουν έμφαση στην καινοτομία και σε επαναχρησιμοποιούμενα υλικά. Κίνητρό τους είναι οι αυξανόμενες κανονιστικές απαιτήσεις, η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση και η ύπαρξη ενός σημαντικού μέρους καταναλωτών σε όλο τον κόσμο που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες συσκευασίες.

Tags: McKinsey

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DEMO: Μέχρι 31/10 οι αιτήσεις για τον 8ο κύκλο του Start Your Journey 
4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

DEMO: Μέχρι 31/10 οι αιτήσεις για τον 8ο κύκλο του Start Your Journey 

by ETHICA NEWSROOM
13/10/2025
METRO: Κορυφαία διάκριση στα Energy Efficient Awards 2025
7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

METRO: Κορυφαία διάκριση στα Energy Efficient Awards 2025

by ETHICA NEWSROOM
13/10/2025
Η SKAG στηρίζει τη γυναικεία ομάδα χάντμπολ ΑΣΑ Διονύσου
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Η SKAG στηρίζει τη γυναικεία ομάδα χάντμπολ ΑΣΑ Διονύσου

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Lidl Ελλάς: Δωρεά 30.000 ευρώ για την Τράπεζα Τροφίμων
2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ

Lidl Ελλάς: Δωρεά 30.000 ευρώ για την Τράπεζα Τροφίμων

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Απολογισμός Βιωσιμότητας 2024 για την Tetra Pak®
SDG's

Απολογισμός Βιωσιμότητας 2024 για την Tetra Pak®

by ETHICA NEWSROOM
10/10/2025
Η ISOMAT στο The Architect Show με “πράσινες” προτάσεις
13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

Επιχειρήσεις: H βιωσιμότητα ως καταλύτης για την ανθεκτικότητα

by ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
09/10/2025
Flora Food Greece: Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς 2025
3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ

Flora Food Greece: Δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς 2025

by ETHICA NEWSROOM
09/10/2025
Next Post
Βραβεία Συγγραφής «Χρυσές Μέλισσες»: Συμμετοχές έως 1.12.2025

Βραβεία Συγγραφής «Χρυσές Μέλισσες»: Συμμετοχές έως 1.12.2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
  • KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    2370 shares
    Share 948 Tweet 593
  • Ο ρόλος των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders) της επιχείρησης στην ΕΚΕ

    1380 shares
    Share 552 Tweet 345
  • ΔΕΗ και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

    914 shares
    Share 366 Tweet 229
  • Έρχεται περιβαλλοντικό τέλος 0,05 ευρώ για τα πλαστικά μιας χρήσης

    823 shares
    Share 329 Tweet 206
  • Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης, Αποκατάστασης και Κοινοτικής Μέριμνας

    795 shares
    Share 318 Tweet 199

Εγγραφή στο Newsletter

+8,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα SDG και sustainability από το Newsletter του Ethica.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του ethica.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Ethica.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Σοφία Εμμανουήλ
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@ethica.gr, Tηλ: +30 210 9594121
  • Design: Symbols Design Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
  • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
  • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
  • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
  • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
  • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
  • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
  • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
  • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
  • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
  • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
  • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
  • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΜΚΟ / ΙΔΡΥΜΑΤΑ / ΣΩΜΑΤΕΙΑ

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.