
Γόνιμη συζήτηση σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα είχε στο Μέγαρο Μαξίμου, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.), Dr. Αντώνιος Αυγερινός, με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Κυριάκο Μητσοτάκη.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα ο Πρόεδρος του Ε.Ε.Σ., Dr. Αντώνιος Αυγερινός, ενημέρωσε τον Πρωθυπουργό για το πολυεπίπεδο, πολυδιάστατο και πολυποίκιλο ανθρωπιστικό έργο που παράγει καθημερινά ο Ε.Ε.Σ., με τους χιλιάδες εθελοντές και το προσωπικό του σε όλη τη χώρα, προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις καινοτόμες δράσεις που σχεδιάζει και υλοποιεί εντός και εκτός Ελλάδος, καθώς και στην αναγεννητική πορεία που έχει χαράξει και διανύει ο Ε.Ε.Σ. τα τελευταία χρόνια.
Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδος, Κυριάκος Μητσοτάκης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην εξαιρετική παρουσία των εθελοντών Κοινωνικής Πρόνοιας του Ε.Ε.Σ. που στελεχώνουν την καθ’ όλα επιτυχημένη «Υπηρεσία Υποστήριξης Ασθενών στα ΤΕΠ» σε νοσοκομεία της 1ης και 2ης Υγειονομικής Περιφέρειας, η οποία δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του ιδίου, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια στους ασθενείς που προσέρχονται στα νοσοκομεία αλλά και συνολικά στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.
Σχόλια
Σχετικά Άρθρα

Κάθε Καλάθι Μετράει: Το Giant Heart της Novibet στηρίζει το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Eθελοντές Σαμαρείτες – Διασώστες σε Άσκηση Ετοιμότητας για Σεισμό στο Δημαρχείο Ηρακλείου Αττικής

Δράση υποστήριξης αστέγων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

EEΣ: Εκπαίδευσε στις Πρώτες Βοήθειες 260 στελέχη της Optima bank

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ενημέρωσε 1.136 πολίτες στη Β. Ελλάδα για τον καρκίνο του μαστού

EEΣ: Προειδοποιητικά σημάδια και δυνατότητες πρόληψης εφηβικής κατάθλιψης & τάσης αυτοκτονίας

Ο ΕΕΣ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή, τίμησε νοσηλεύτριες και νοσηλευτές











