
Ολοκληρώθηκε το Πρόγραμμα STEM και Ήπιες Δεξιότητες, που υλοποιήθηκε από τον οργανισμό Μαζί για το Παιδί σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με την απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης σε 40 μαθητές και μαθήτριες από 25 δημόσια σχολεία της Αττικής.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συνεργασία και δημιουργική μάθηση, τα παιδιά απέκτησαν ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία προσωπικής ανάπτυξης, σε ένα σύγχρονο και υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης.
Η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση.
Ο νέος κύκλος του προγράμματος για το σχολικό έτος 2026–2027 θα ξεκινήσει τον προσεχή Οκτώβριο, συνεχίζοντας να προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες μάθησης και ενδυνάμωσης σε παιδιά και νέους.
Σχόλια
Σχετικά Άρθρα

Μαζί στην Ήπειρο: Στήριξη σε 17 σχολεία και ένα νοσοκομείο

Η Lidl Ελλάς στήριξε το 10ο No Finish Line Athens

Η Algida Ice Cream Company υποστήριξε τον φιλανθρωπικό αγώνα No Finish Line Athens

Generation Next: Εργαστήρια STEM σε εκπαιδευτικούς Δημοτικού στον Δήμο Πειραιά

Πρόσκοποι: 60 χρόνια από τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Η Samsung στηρίζει μαθητικές ιδέες με κοινωνικό αντίκτυπο

Νέα αφιερωματική έκδοση για το πρώτο οργανωμένο Δίκτυο Μεταφοράς Τεχνογνωσίας












