
Κλιμάκιο Εθελοντών Σαμαρειτών – Διασωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, με τον κατάλληλο διασωστικό και υγειονομικό εξοπλισμό, συμμετείχε με επιτυχία σε άσκηση εκκένωσης κτιρίου λόγω σεισμού, την Τρίτη 26 Μαΐου 2026, στο Δημαρχείο Ηρακλείου Αττικής, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την ορθή και αποτελεσματική αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων μετά από σεισμό.
Βίντεο του Ε.Ε.Σ. εδώ: https://youtu.be/pKyxS9nEkeM?si=TBsiQLc883a3nR3d
Τα σεμινάρια των ασκήσεων αφορούσαν ομαλή εκκένωση του Δημαρχείου λόγω σεισμού, σε πραγματικό χρόνο, με την κινητοποίηση των επιχειρησιακών μονάδων όλων των εμπλεκομένων φορέων, καθώς και επιχείρηση μεταφοράς τραυματία από όροφο του Δημαρχείου. Οι εθελοντές του Ε.Ε.Σ. είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητες τους σε ρεαλιστικές συνθήκες, στην παροχή Πρώτων Βοηθειών σε τραυματίες, καθώς και στη ομαλή και ασφαλή διακομιδή τους από το πεδίο για ιατρική περίθαλψη.
Οι εκπρόσωποι του Δήμου, συνεχάρησαν τους εθελοντές του Ε.Ε.Σ. για τη δυναμική παρουσία και ανταπόκρισή τους, καθώς και για την άρτια εκπαίδευσή τους.
Σχόλια
Σχετικά Άρθρα

Κάθε Καλάθι Μετράει: Το Giant Heart της Novibet στηρίζει το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Δράση υποστήριξης αστέγων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

EEΣ: Εκπαίδευσε στις Πρώτες Βοήθειες 260 στελέχη της Optima bank

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ενημέρωσε 1.136 πολίτες στη Β. Ελλάδα για τον καρκίνο του μαστού

EEΣ: Προειδοποιητικά σημάδια και δυνατότητες πρόληψης εφηβικής κατάθλιψης & τάσης αυτοκτονίας

Ο ΕΕΣ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή, τίμησε νοσηλεύτριες και νοσηλευτές

EEΣ: Δωρεάν σεμινάρια πρώτων βοηθειών για τις «Νταντάδες της Γειτονιάς»











