
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (ΕΕΣ), με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία δράση ενημέρωσης για τη φροντίδα της στοματικής υγείας και υγιεινής, την Πέμπτη 19 Μαρτίου 2026, στην Πλατεία Συντάγματος, παρουσία του Προέδρου του Ε.Ε.Σ., Dr. Αντώνιου Αυγερινού.
Βίντεο του Ε.Ε.Σ. εδώ:
Η μεγάλη δράση του Ε.Ε.Σ., η οποία υλοποιήθηκε από την Κινητή Ομάδα Υγείας του ΕΕΣ, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα του Τομέα Υγείας (οδοντιάτρους και νοσηλευτικό προσωπικό), συγκέντρωσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων πολιτών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις βέλτιστες πρακτικές στοματικής υγιεινής.
Σημαντική ήταν η συμμετοχή δεκάδων παιδιών από σχολεία της Αττικής, τα οποία, μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, έμαθαν τη σωστή τεχνική βουρτσίσματος και τη σημασία της πρόληψης των οδοντιατρικών παθήσεων. Η παρουσία τους προσέδωσε μια ιδιαίτερα ζωντανή και αισιόδοξη νότα στην εκδήλωση, αναδεικνύοντας τη σημασία της εκπαίδευσης των νέων γενεών σε θέματα στοματικής υγείας.
Επιπλέον, προσωπικό του Τομέα Νεότητας του Ε.Ε.Σ. ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για το έργο και τις δράσεις του Ερυθρού Σταυρού, προωθώντας την εθελοντική συμμετοχή των νέων και ενισχύοντας τη σύνδεση της νεολαίας με τις αξίες της ανθρωπιστικής προσφοράς.
Αναλυτικές πληροφορίες για το έργο και τις δράσεις του Τομέα Υγείας και του Τομέα Νεότητας του Ε.Ε.Σ., στο https://www.redcross.gr/
Σχόλια
Σχετικά Άρθρα

Κάθε Καλάθι Μετράει: Το Giant Heart της Novibet στηρίζει το έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Eθελοντές Σαμαρείτες – Διασώστες σε Άσκηση Ετοιμότητας για Σεισμό στο Δημαρχείο Ηρακλείου Αττικής

Δράση υποστήριξης αστέγων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

EEΣ: Εκπαίδευσε στις Πρώτες Βοήθειες 260 στελέχη της Optima bank

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ενημέρωσε 1.136 πολίτες στη Β. Ελλάδα για τον καρκίνο του μαστού

EEΣ: Προειδοποιητικά σημάδια και δυνατότητες πρόληψης εφηβικής κατάθλιψης & τάσης αυτοκτονίας

Ο ΕΕΣ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή, τίμησε νοσηλεύτριες και νοσηλευτές











