Σωτήρια παρέμβαση νοσηλεύτριας του ΕΕΣ στο Πρωτοδικείο Αθηνών
3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ

Σωτήρια παρέμβαση νοσηλεύτριας του ΕΕΣ στο Πρωτοδικείο Αθηνών

by ETHICA NEWSROOM
10/06/2025

Η νοσηλεύτρια του Ε.Ε.Σ. κλήθηκε να αντιμετωπίσει έκτακτο, σοβαρό, περιστατικό σε άνδρα που κατέρρευσε στον περιβάλλοντα χώρου του Πρωτοδικείου.

Read more
Lidl Ελλάς: Διαχρονική στήριξη στο Κέντρο για Χαρισματικά Παιδιά/CTY Greece

Lidl Ελλάς: Διαχρονική στήριξη στο Κέντρο για Χαρισματικά Παιδιά/CTY Greece

10/06/2025
ΕΕΣ: Τιμητική διάκριση του προέδρου στα 70 Χρόνια της Φαρμακευτικής του ΑΠΘ

ΕΕΣ: Τιμητική διάκριση του προέδρου στα 70 Χρόνια της Φαρμακευτικής του ΑΠΘ

10/06/2025
Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. στηρίζει το Σκαγιοπούλειο Ίδρυμα Πατρών 

Η ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. στηρίζει το Σκαγιοπούλειο Ίδρυμα Πατρών 

06/06/2025
Αναγκαία η βιώσιμη μετάβαση του αγροδιατροφικού τομέα

Αναγκαία η βιώσιμη μετάβαση του αγροδιατροφικού τομέα

06/06/2025
COCO-MAT: Νέα παγκόσμια πρωτοβουλία κυκλικής οικονομίας

COCO-MAT: Νέα παγκόσμια πρωτοβουλία κυκλικής οικονομίας

06/06/2025
Henkel: Συνεχής πρόοδος στη Στρατηγική για Βιωσιμότητα

Henkel: Συνεχής πρόοδος στη Στρατηγική για Βιωσιμότητα

06/06/2025
FREENOW: Δράση στήριξης του πολιτισμού με το The Comic Con

FREENOW: Δράση στήριξης του πολιτισμού με το The Comic Con

06/06/2025
Cenergy Holdings: Νέο μέλος της Συμμαχίας BrainRegain

Σωληνουργεία Κορίνθου: Αναλαμβάνει το έργο HyNet δέσμευσης και αποθήκευσης CO2

04/06/2025
Ίδρυμα «Φώτος Φωτιάδης»: Δωρεά προτομής του Μίκη Θεοδωράκη 

Ίδρυμα «Φώτος Φωτιάδης»: Δωρεά προτομής του Μίκη Θεοδωράκη 

04/06/2025
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
No Result
View All Result
  • Login
Ethica
  • ΕΚΕ
    • ΓΕΝΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΥΡΩΠΗ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΕΡΕΥΝΕΣ / ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Ε.Κ.Ε
  • ΠΡΟΣΩΠΑ
  • SDG’s
    • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
    • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
    • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
    • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
    • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
    • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
    • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
    • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
    • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
    • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
    • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
    • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
    • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
    • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
    • ΑΝΑ ΚΛΑΔΟ
      • ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ
      • ΜΜΕ
      • ΝΑΥΤΗΛΙΑ
      • ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ
      • ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
      • ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / LOGISTICS
      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
      • ΤΡΑΠΕΖΕΣ
      • ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • ΔΕΚΟ
    • ΜΚΟ
    • CSR HELLAS
  • ΒΡΑΒΕΙΑ
Thursday, June 19, 2025
No Result
View All Result
Ethica
Home SDG's 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Lavazza: Καμπάνια  για τη βιώσιμη γεωργία μέσα από το σενάριο εξαφάνισης του καφέ

by ETHICA NEWSROOM
23/04/2024
in 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ, 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΤΡΟΦΙΜΑ / ΠΟΤΑ
A A
0
Lavazza: Καμπάνια  για τη βιώσιμη γεωργία μέσα από το σενάριο εξαφάνισης του καφέ
Share on FacebookShare on Twitter

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, η Lavazza, κορυφαία εταιρεία καφέ της Ιταλίας, ξεκινά μια νέα παγκόσμια καμπάνια σε συνεργασία με την εταιρεία Freeda Platform για να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τη σημασία της φροντίδας του πλανήτη μας. Η καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο κωμικός και ψηφιακός δημιουργός Adrian Bliss, απεικονίζει σατιρικά τον κίνδυνο εξαφάνισης του καφέ ως μία από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ιδρύματος Lavazza για την εκπαίδευση των καλλιεργητών καφέ.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε ως εξής: o παρουσιαστής, Βliss σε ένα δελτίο ειδήσεων, ανακοινώνει μια ανεπιβεβαίωτη ιστορία, ότι το  προηγούμενο βράδυ ο κόσμος ξέμεινε από καφέ. Στη συνέχεια, βλέπουμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο – τους οποίους υποδύεται σαρκαστικά ο Bliss – να αντιδρούν στην είδηση με απελπισία και απόγνωση. Επιστρέφοντας στο στούντιο, η ανακοίνωση αποκαλύπτεται ως ψεύτικη είδηση.

ΣΧΕΤΙΚΑΑΡΘΡΑ

Ίδρυμα Lavazza: Προσπάθειες για το μέλλον των παραγωγών καφέ

Ίδρυμα Lavazza: Προσπάθειες για το μέλλον των παραγωγών καφέ

29/10/2024
Lavazza και Roland Garros έχουν κοινές αξίες βιωσιμότητας

Lavazza και Roland Garros έχουν κοινές αξίες βιωσιμότητας

21/05/2024

Προς το παρόν αυτό είναι μυθοπλασία...

Σήμερα ο καφές αποτελεί μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων, αλλά μια μέρα μπορεί να μην είναι πια έτσι. Εδώ και χρόνια, μάλιστα, το Ίδρυμα Lavazza έχει δεσμευτεί για τη βελτίωση της ποιότητας της παραγωγής του καφέ, και την χρήση ορθών γεωργικών πρακτικών, ώστε να μπορέσουν οι παραγωγοί να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις επιπτώσεις των αλλαγών. Ως εκ τούτου, ο Adrian Bliss εγκαινιάζει ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για να μας υπενθυμίσει ότι κάθε μέρα είναι η Ημέρα της Γης. 

“Η βιωσιμότητα αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για την πορεία της Lavazza. Η ευαισθητοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων ανθρώπων σχετικά με το σεβασμό του περιβάλλοντος, μέσω πρωτότυπων και δημιουργικών μεθόδων επικοινωνίας, είναι η στρατηγική που μας διακρίνει εδώ και χρόνια”, σχολίασε ο Carlo Colpo, Διευθυντής Επικοινωνίας Μάρκετινγκ και Διευθυντής Brand  Home του Ομίλου Lavazza. “Tην Παγκόσμια Ημέρα της Γης, εγκαινιάζουμε αυτή την ψηφιακή καμπάνια, όπου υιοθετώντας το ανησυχητικό σενάριο ότι τα αποθέματα καφέ θα εξαντληθούν, προωθούμε το μήνυμα της κοινωνικής ευθύνης και ανταλλαγής καλών πρακτικών, δύο πρωτοβουλίες που η Lavazza ακολουθεί εδώ και πολύ καιρό”, πρόσθεσε.

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ FREEDA

Σε συνέχεια της ανανέωσης της συνεργασίας με την εταιρεία Freeda Platform (* )ο διευθύνων σύμβουλος της Freeda Andrea Scotti Calderini τόνισε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τη Lavazza, αυτή τη φορά σε ρόλο στρατηγικού συνεργάτη για την προώθηση του παγκόσμιου οράματος της μάρκας. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με την ομάδα της Lavazza, αξιοποιώντας τα δεδομένα και τη δημιουργικότητα για να βοηθήσουμε τη μάρκα να πει την ιστορία της, να ακούσει και να κατανοήσει καλύτερα τους καταναλωτές σε διάφορες χώρες“.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Η δημιουργικότητα διαδραματίζει βασικό ρόλο στο να καταστεί το όραμα της Lavazza τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε τοπικό. Η δέσμευση της Lavazza για προσαρμογή των μηνυμάτων ανάλογα με τις ανάγκες των διαφόρων κοινοτήτων αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία της στρατηγικής της.

Η προσέγγιση της Freeda Platform βασίζεται στη δημιουργικότητα με βάση τα δεδομένα και συνδυάζει τα μέσα ενημέρωσης και εργαλεία ανάλυσης δεδομένων για στοχευμένες στρατηγικές. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο εμπλουτίζει τα brand αλλά αποδίδει και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Η παγκόσμια καμπάνια ξεκινάει στα ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια της μάρκας από τις 18 Απριλίου.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας της Lavazza και την εκστρατεία, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.lavazza.com/en/blend-for-better/earth-day-2024-a-world-without-coffee.

YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=dfgqTbbYsKY

(*) Το 2024, η Freeda Platform θα διαχειρίζεται τους παγκόσμιους λογαριασμούς της μάρκας που είναι συνώνυμο της ιταλικής αυθεντικότητας σε όλο τον κόσμο στο TikTok, το Instagram και το YouTube. Η Freeda Platform θα είναι επίσης υπεύθυνη για την οργάνωση, τη διαχείριση και τη διακυβέρνηση των εκστρατειών σε περισσότερες από 19 διεθνείς αγορές όπου η Lavazza έχει παρουσία.

Tags: Lavazza

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τέλος Ιουνίου ανοίγει το εστιατόριο Mastercard με εργαζόμενους του Restart
10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ

Τέλος Ιουνίου ανοίγει το εστιατόριο Mastercard με εργαζόμενους του Restart

by ETHICA NEWSROOM
19/06/2025
L Factor, η στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της LAMDA Development
10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ

L Factor, η στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της LAMDA Development

by ETHICA NEWSROOM
19/06/2025
Purina: Εκατοντάδες επισκέπτες στην Ημέρα Υιοθεσίας και Φιλοξενίας
11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Purina: Εκατοντάδες επισκέπτες στην Ημέρα Υιοθεσίας και Φιλοξενίας

by ETHICA NEWSROOM
19/06/2025
«Μικροί Καλλιεργητές»: Νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα από την ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ
12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ

«Μικροί Καλλιεργητές»: Νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα από την ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ

by ETHICA NEWSROOM
18/06/2025
Lidl Ελλάς: Στήριξε ξανά για καλό σκοπό το No Finish Line Athens
17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Lidl Ελλάς: Στήριξε ξανά για καλό σκοπό το No Finish Line Athens

by ETHICA NEWSROOM
18/06/2025
TEXAN: Παράταση των Εκπαιδευτικών Διαγωνισμών Ανακύκλωσης έως 20/9
11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

TEXAN: Παράταση των Εκπαιδευτικών Διαγωνισμών Ανακύκλωσης έως 20/9

by ETHICA NEWSROOM
18/06/2025
SKAG: Ένας χρόνος απόδοσης για το φ/β 534.650 kWh
7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

SKAG: Ένας χρόνος απόδοσης για το φ/β 534.650 kWh

by ETHICA NEWSROOM
18/06/2025
Next Post
Ίδρυμα Vodafone: Αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών

Ίδρυμα Vodafone: Αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
  • KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    KOINΩNIKOI ΦΟΡΕΙΣ/ΙΔΡΥΜΑΤΑ/ΣΩΜΑΤEIA

    2114 shares
    Share 846 Tweet 529
  • Ο ρόλος των ενδιαφερομένων μερών (stakeholders) της επιχείρησης στην ΕΚΕ

    1325 shares
    Share 530 Tweet 331
  • ΔΕΗ και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

    846 shares
    Share 338 Tweet 212
  • Έρχεται περιβαλλοντικό τέλος 0,05 ευρώ για τα πλαστικά μιας χρήσης

    733 shares
    Share 293 Tweet 183
  • Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης, Αποκατάστασης και Κοινοτικής Μέριμνας

    719 shares
    Share 288 Tweet 180

Εγγραφή στο Newsletter

+8,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα SDG και sustainability από το Newsletter του Ethica.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του ethica.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Ethica.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Σοφία Εμμανουήλ
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@ethica.gr, Tηλ: +30 210 9594121
  • Design: Symbols Design Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • 1. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΦΤΩΧΕΙΑ
  • 2. ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ
  • 3. ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΗΜΕΡΙΑ
  • 4. ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • 5. ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ
  • 6. ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ & ΑΠΟΧΑΙΤΕΥΣΗ
  • 7. ΦΤΗΝΗ & ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
  • 8. ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • 9. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΥΠΟΔΟΜΕΣ
  • 10. ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
  • 11. ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΟΛΕΙΣ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
  • 12. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
  • 13. ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ
  • 14. ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
  • 15. ΖΩΗ ΣΤΗ ΣΤΕΡΙΑ
  • 16. ΕΙΡΗΝΗ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΙΣΧΥΡΟΙ ΘΕΣΜΟΙ
  • 17. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
  • ΜΚΟ / ΙΔΡΥΜΑΤΑ / ΣΩΜΑΤΕΙΑ

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.