Σκοπός της Carglass®, αλλά και όλων των χωρών του Ομίλου Belron®, είναι να κάνουμε τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν αποτελεί μια εσωτερική πρωτοβουλία για εμάς, είναι αυτό που πρεσβεύουμε και επιδιώκουμε, γιατί θέλουμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε τη φήμη μας ως μια αξιόπιστη και υπεύθυνη εταιρεία απέναντι στους ανθρώπους μας, στους πελάτες μας και στους συνεργάτες μας.
Η κουλτούρα μας συνοψίζεται σε αυτό που αποκαλούμε «Spirit of Belron» το οποίο αποτυπώνεται σε 4 λέξεις: Φροντίδα, Παρακίνηση, Συνεργασία και Αυθεντικότητα. Έμπρακτα λοιπόν, Φροντίζουμε τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, τους Παρακινούμε και τους Εμπνέουμε για την επίτευξη εξαιρετικών αποτελεσμάτων, υποστηρίζουμε τις αμοιβαίες Συνεργασίες και τέλος πιστεύουμε ότι μέσα από την Αυθεντικότητα μπορούμε να διασφαλίσουμε τη μακρόχρονη βιωσιμότητά μας.
Η δέσμευσή μας σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αποτυπώνεται μέσα από 3 βασικούς πυλώνες οι οποίοι αντικατοπτρίζουν τον τρόπο λειτουργίας της Εταιρείας μας. Οι πυλώνες αυτοί βασίζονται: στον Τρόπο Εργασίας (Ηθική και Δεοντολογία), στο Περιβάλλον, και στην Ανταπόδοση προς την κοινωνία μέσω της εθελοντικής εργασίας. Βασικές αρχές που όλοι οι εργαζόμενοι στην Carglass® ενστερνίζονται και εφαρμόζουν. Η ομάδα εθελοντισμού «Πράξεις Ευθύνης» που έχει συσταθεί από εργαζόμενους της Carglass®, έχει οργανώσει και πραγματοποιήσει δράσεις που σχετίζονται με τους παραπάνω άξονες.
Αναγνωρίζοντας την επίδραση που έχει η επιχείρησή μας στο Περιβάλλον τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, προσπαθούμε συνεχώς να κατανοούμε ακόμη καλύτερα, να μετράμε και να διαχειριζόμαστε ακόμη πιο αποτελεσματικά το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Βασικός λόγος που η στρατηγική μας βασίζεται στην επισκευή του εμπρόσθιου παρμπρίζ αντί για την αντικατάσταση, είναι η μείωση του αποτυπώματος αυτού. Έχουμε υπολογίσει ότι η επισκευή έχει έως και 5 φορές χαμηλότερη επίδραση στο αποτύπωμα του άνθρακα από την αντικατάσταση, εξοικονομώντας 44kg CO2 για κάθε εργασία.
Παράλληλα, αισθανόμενοι την υποχρέωση να λειτουργούμε ως υπεύθυνο κομμάτι της Κοινωνίας, έχουμε δημιουργήσει την πρωτοβουλία “Giving Back”. Αυτή στηρίζεται στη δέσμευση να συνδέουμε την επιχείρηση και τους Ανθρώπους μας με τις τοπικές κοινότητες με τρόπους που έχουν αξία και συνεισφέρουν στο σύνολο. Με πάνω από 29.000 υπαλλήλους σε πάνω από 30 χώρες, η πρωτοβουλία μας “Giving Back” λειτουργεί αθροιστικά και μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά.
Τέλος, ο Τρόπος Εργασίας μας είναι ο Κώδικας Ηθικής μας, ο οποίος ορίζει τη συμπεριφορά και την κουλτούρα μας αλλά και την μεταξύ μας συνεργασία. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούμε και δραστηριοποιούμαστε σαν εταιρεία είναι ένα από τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν. Η Ηθική και η υπευθυνότητα αποτελούν αναμφισβήτητα τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους κινούμαστε με βασικό στόχο τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης προς τους πελάτες και συνεργάτες μας.